Територіальні органи ДФС
у Вінницькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

Як платнику податків правильно «поскаржитися»

12.04.2018

Не секрет, що іноді виникають ситуації, коли платники податків не погоджуються із сумами нарахованих їм податкових зобов‘язань. Тож відразу звертаються до суду із скаргами. Натомість Податковий кодекс України містить норму, яка дозволяє платникам проводити процедуру оскарження в адміністративному порядку. Але звертаємо увагу, що  подаються такі скарги протягом 10 календарних днів, які настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу. При цьому скарга має подаватися до контролюючого органу вищого рівня, тобто до ДФС України. Така скарга розглядається і по ній приймається рішення, яке в подальшому, за необхідності, може бути оскаржене в судовому порядку. Терміни звернення до органу суду встановлено статтею 102 Подакового кодексу України та становлять 1095 днів. Слід пам‘ятати, що рішення суду в подальшому не може оскаржуватися в адміністративному порядку. Також звертаємо увагу, що, відповідно до статті 56 Подакового кодексу, не підлягають оскарженню (ні адміністративному, ні судовому) грошові зобов‘язання, визначені платником самостійно.

Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області