Територіальні органи ДФС
у Вінницькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задоволені Ви регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)?

Вінницьким підприємцям розповіли, як не помилитися при працевлаштуванні найманців

07.11.2018

Легалізація трудових відносин, зокрема, правильне оформлення найманих працівників – чи не найактуальніше топ-питання сьогодення для бізнесу. Серед головних причин - збільшення розміру штрафів за неоформлення трудових відносин, виплату заробітної платні без сплати податків, а також інші порушення у сфері трудового законодавства. Усі вони занадто дорого починають обходитися підприємцям.

Під час інформаційної конференції, яка відбулася днями у вінницькому хабі „Місто змістів” представники Вінницької міської ради, ГУ ДФС у Вінницькій області та Управління Держпраці радили, як запобігти становищу та не втрачати кошти на чималі штрафні санкції за неправильне оформлення трудових відносин зі своїми працівниками. Так, начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Вінницького управління ГУ ДФС у Вінницькій області Олександр Лучицький зупинився на типових помилках роботодавців. Натомість чимало з них можна уникнути, зареєструвавшись в електронному кабінеті платника податків. «Ви будете бачити ту ж картину, що і податківець – всю історію своєї звітності і своїх платежів, а відтак, вчасно реагувати», - зауважив посадовець. Також він акцентував увагу, що найризиковіші галузі, де полюбляють так звані «сірі» та «чорні» зарплати – це торгівля, будівництво, сфера надання послуг та експортно-імпортних операцій. Тож підприємців саме цих галузей, в першу чергу, перевіряють фіскали спільно з представниками Держпраці та Пенсійного фонду в рамках боротьби з тіньовим ринком заробітної плати. Активізація роботи у цьому напрямку дає певні позитивні результати. Так, за словами Олександра Лучицького, протягом січня-жовтня нинішнього року до Вінницької податкової надійшло 23 тисячі повідомлень про прийняття на роботу 39 тисяч найманих працівників. В тому числі у вересні – 3880 повідомлень по 7600 найманцях, у жовтні - 4443 по 8236 найманих працівниках. Проте, безумовно, головна мета таких перевірок – не кількість штрафів, а нормальна співпраця бізнесу та контролюючих органів.

Відділ комінікацій ГУ ДФС у Вінницькій області