Територіальні органи ДФС
у Вінницькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Головне управління ДФС у Вінницькій області

12.05.2015

Адреса: 21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, буд. 7

Схема проїзду: маршрути міського транспорту:

Трамвай № 2, 4, 5 – зупинка «Магістрацька».

Тролейбус  № 3, 5, 10, 11, 12, 13, 14, 15 – зупинка «Лікарня ім. М.І. Пирогова».

Маршрутне таксі № 17-А, 23-А – зупинка «Магістрацька».

Вхід до приміщення знаходиться з тильної сторони будівлі.

Місця для паркування

Місця для паркування знаходяться з тильної сторони будівлі, підїзд з вул. Блока.

Контакти:

- приймальня начальника ГУ ДФС у Вінницькій області - (0432) 59-23-01 

  факс - (0432) 66-11-64

- координація надання адміністративних послуг - (0432) 59-23-68

- отримання ліцензій - (0432)59-23-88

приймальної громадян - запис на прийоми можна здійснити за телефоном (0432) 59-23-68 

отримання картки платника податків - (0432) 59-23-54

публічна інформація - (0432) 59-23-68

Електронна пошта: vin.official@sfs.gov.ua, zmidps02@gmail.com (для засобів масової інформації), vn.zvernennya@sfs.gov.ua (для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді)

У випадку неправомірних дій або бездіяльності працівників підрозділів ДФС у Вінницькій області можна звертатися за телефоном «Пульсу» ДФС України: (044) 284-00-07  

Інформаційно-довідковий департамент:

0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)

Електронна пошта: idd@sfs.gov.ua

Графік роботи:

Понеділок - четвер - з 0900 до 1800

П’ятниця - з 0900 до 1645

Обідня перерва - з 1300 до 1345

Субота - вихідний

Неділя - вихідний

Перелік адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДФС у Вінницькій області
 

Інші послуги та сервіси, які надаються ГУ ДФС у області:

 - надання податкових консультацій платникам податків;

 - приймання вхідної кореспонденції;

 - надання доступу до публічної інформації;

 - запис на прийом до посадових осіб.